בתי חב"ד בעולם מוגנו מקורונה לקראת פסח בטכנולוגיה ישראלית

ארי טננבוים No Comments on בתי חב"ד בעולם מוגנו מקורונה לקראת פסח בטכנולוגיה ישראלית

בתי חב"ד בארה"ב, לונדון ומקסיקו צוידו במטהרי אויר מקורונה במסגרת ההערכות לאירוח המתפללים והמבקרים בחג הפסח | מסנני האויר, פרי פיתוח ישראלי של חברת אורה, הוטסו באופן מיוחד מהארץ והותקנו בבתי הכנסת וחדרי האוכל בקהילות היהודיות במטרה לצמצם את הסיכון להתפשטות תחלואה | הפרטים המלאים

17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתי חב"ד בארה"ב, לונדון ומקסיקו צוידו במטהרי אויר מקורונה במסגרת ההערכות לאירוח המתפללים והמבקרים בחג הפסח. מסנני האויר, פרי פיתוח ישראלי של חברת אורה, הוטסו באופן מיוחד מהארץ והותקנו בבתי הכנסת וחדרי האוכל בקהילות היהודיות במטרה לצמצם את הסיכון להתפשטות תחלואה.

רכישת המתקנים התאפשרה בתרומות של אנשי חב"ד שבחרו להנציח בדרך זו את בני משפחותיהם שהלכו לעולמם בדרך מיוחדת שמעניקה סביבה בריאה לבאי המקום.

רועי פרידברג, מנכ"ל Aura בצפון אמריקה שניהל את המבצע, מסר שההתקנות בוצעו באזורים שסובלים עדין משיעורי תחלואה גבוהים. בניגוד לאוירת "סוף קורונה" בארץ, באותן מדינות סובלים עדין מהתפשטות המחלה ומספרים גבוהים של חולים קשה ונפטרים וראשי הקהילות חיפשו פתרונות שיאפשרו להם לקיים את החגים במשותף בסביבה בטוחה. אנו מתכוונים להרחיב את שיתוף הפעולה גם למוסדות חינוך, בתי כנסת וישיבות של הקהילות היהודיות בחו"ל.

המערכות שפיתח הסטרטאפ אורה מבצעות סינון של האויר בחללים סגורים באמצעות ארבעה פילטרים וטכנולוגיות ייחודיות. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של חיידקים ונגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.97%. מנגנון הפעולה של המתקנים מבוסס על בינה מלאכותית שעורכת השוואה של איכות האויר בתוך החדר לבין זה שבחלל החיצוני בשורה של מדדים וכך מזהה מבעוד מועד ירידה באיכותו. במקרה של שיעור גבוה של גזים מסוכנים ניתנת לאחראי המקום התראה באמצעות אפליקציה יעודית כדי שיוכל לטפל במפגע. המערכות הותקנו במבנים ציבוריים, אולמות ספורט, מקומות בילוי וכלי תחבורה ברחבי העולם.

בצילום: התקנת מטהרי האויר מקורונה של אורה בבית חב"ד גולדרס גרין של חב"ד בלונדון בהשתתפות הרב שניאור גליצנשטיין (מימין), אייל לנדאו ושגיא ברקאי.

קרדיט: Aura



0 תגובות